大家用左幾多錢係防疫產品上?

防疫產品夠用,唔使再買,暫時結一結數。

6個月口罩(4個人):$4000(日森)
酒精搓手液 :$300(誠哥)
火 酒 :$0(常備)
眼罩&帽 :$200(教協)

共:$4500

唔多,300樓下

黎緊開學,又要買過,有d頭痛。

$1000左右(口罩,消毒洗手液,濕紙巾等)

半失業中,$3XX買過一盒口罩

至少6000蚊,洗得最多係口罩,其他都係有限錢

過年前買口罩6盒$350,搓手液$100,濕紙巾$200,清潔劑$100,準備復課再買口罩6盒$700貴成倍:tired_face:

1月買口罩6盒,$300.
2月買期貨口罩5盒,$600(可能會退貨)
搓手液+酒精濕紙巾,$70
完。

希望疫情完,d口罩回落返去之前既價

由上年12至今年4月,淨係買口罩都用左接近$2000,都未計搓手液呀,消毒紙巾:pensive:

:disappointed::disappointed:加加埋埋買咗3000+

$5000 左右,
多數都係口罩,
搓手液酒精各一枝4L用到依家

依家仲有MON 日馬,
不過淨係買平野,
1880/ 60個 日製都唔會買 :baby_boy04_laugh:
所以好耐無買過

我地算少
係成人口罩每日一個,小數目

口罩買咗4000蚊左右

1000左右,但口罩係新年前買, 嗰時冇咁多研究口罩合唔合規格。 但我見到有啲薄到唔會帶出街, 唔知扔唔扔好