老老實實...邊個有戴眼罩出街


本人就戴眼鏡的…所以不用

我之前有,不過冇你呢款咁誇張

我之前戴左排
依家太熱 頂唔順 口罩都唔想戴
:baby_boy03_cry:

我買咗眼罩但未戴過:sweat_smile:
由戴con變戴眼鏡

我無近視,我都只係帶平光鏡咋

天氣開始熱我就黎頂唔順想戴返con…

我明白天氣熱帶眼鏡都係一種痛苦,因為出入冷氣地方同埋出汗多都好慘

1個讚

仔女每次出街都戴眼罩,我同老公就戴眼鏡出街

我攞嚟切洋蔥用。:joy:

3個讚

之前買落, 一路都無用過, 上星期去醫院諗住帶, 點知又唔記得拎…結果都只係用過黎切洋蔥咋.

亞仔出街有帶。


我見啲人多數帶呢種
我 boss 就帶普通平光眼鏡
我自己本身有帶眼鏡所以無再帶其他嘢…

普通款戴過一次,去人多嘅地方。
之後無喇,少出去。

我3月2x號開始戴眼罩出街,鬼叫嗰陣時日日幾廿單確診,戴咗2個星期左右。
呢嗰款,冇咁誇。

我戴緊眼鏡,會唔會con加呢個舒服d?

買咗無戴過出街,
我反而畀太陽帽個仔戴。

我都有戴眼鏡,再戴上呢副眼罩,冇問題。
不過,第一日戴時,我成日「營」住副眼罩會跣落嚟,成日有意冇意拉高副眼罩。:joy:

如果真係有需要去醫院,我會入去之前戴。

1個讚

就係有眼鏡先要戴樓主嗰款大鏡

請問邊度買到呢?大約幾錢?