
本人就戴眼鏡的…所以不用
我之前有,不過冇你呢款咁誇張
我之前戴左排
依家太熱 頂唔順 口罩都唔想戴

我買咗眼罩但未戴過
由戴con變戴眼鏡
我無近視,我都只係帶平光鏡咋
天氣開始熱我就黎頂唔順想戴返con…
我明白天氣熱帶眼鏡都係一種痛苦,因為出入冷氣地方同埋出汗多都好慘
1個讚
仔女每次出街都戴眼罩,我同老公就戴眼鏡出街
我攞嚟切洋蔥用。
3個讚
之前買落, 一路都無用過, 上星期去醫院諗住帶, 點知又唔記得拎…結果都只係用過黎切洋蔥咋.
亞仔出街有帶。
普通款戴過一次,去人多嘅地方。
之後無喇,少出去。
我戴緊眼鏡,會唔會con加呢個舒服d?
買咗無戴過出街,
我反而畀太陽帽個仔戴。
我都有戴眼鏡,再戴上呢副眼罩,冇問題。
不過,第一日戴時,我成日「營」住副眼罩會跣落嚟,成日有意冇意拉高副眼罩。
如果真係有需要去醫院,我會入去之前戴。
1個讚
就係有眼鏡先要戴樓主嗰款大鏡
請問邊度買到呢?大約幾錢?

