消息指教育局局長楊潤雄上周起已分批聽取中小學校長意見,就疫情受控下的復課安排。兩名中學校長均指,網上有傳關於復課日期的信息,指局方初步認為在5月25日中學文憑試考畢,同日即可讓中四及中五學生復課;相隔一周,即6月1日則讓小五及小六復課。所有復課均以半日形式,以免在校內安排午膳,減少感染風險。
如果到6月疫情仍然受控,則初中(中一至中三)級可安排在6月8日復課;小三及小四則在疫情受控下,安排在6月15日復課。至於小一及小二,仍視乎情況,有機會今年不復課。至於幼稚園則在今個學年很大機會不會復課。
消息指教育局局長楊潤雄上周起已分批聽取中小學校長意見,就疫情受控下的復課安排。兩名中學校長均指,網上有傳關於復課日期的信息,指局方初步認為在5月25日中學文憑試考畢,同日即可讓中四及中五學生復課;相隔一周,即6月1日則讓小五及小六復課。所有復課均以半日形式,以免在校內安排午膳,減少感染風險。
如果到6月疫情仍然受控,則初中(中一至中三)級可安排在6月8日復課;小三及小四則在疫情受控下,安排在6月15日復課。至於小一及小二,仍視乎情況,有機會今年不復課。至於幼稚園則在今個學年很大機會不會復課。
跨境學生點處理先?
即係全面解封關口


睇死佢5月蝗關大開。
其實內地既疫情依家係咩狀況?唔好介意,我唔係好知
小五呈分點都考,加上而家幾日零
初中反而遲過小五小六?考試緊要過細路條命
而家香港去深圳都要隔離喎!d跨境學童日日兩邊來來回回點搞呀!深圳都唔想再爆啦!
聽聞深圳好安全, 聽聞炸~
因為有學生還在深圳未回香港
其實跨境生真係畸型既存在,政府應該鼓勵佢地全部留響中國讀書。
今年考小五呈分好唔公平
父母有時間陪讀/屋企有錢補習,受停課影響較少
小五呈分真係好無奈。
希望連續14-28天後,香港疫情仍然可以控制好,由高中開始復課,再到初中、高小、初小。
我仍然相信大陸疫情無變好,d跨境學生落黎要隔離先得
其實呈分計少一次得唔得,真心唔想搵命搏。。。
親人在廣州都返唔到黎,話疫情嚴重,最怕香港開學,跨境唔使隔離就返學就大獲。
d高官唔會咁諗㗎![]()
d高官根本唔了解情況
D高官搵我地d仔女條命去賭大細 
梗係啦
都唔關佢哋事![]()
So crazy…why think the P5 exam is so important 
咁耐無返學,一返學就考試