HKTVMALL 閃購星期二

今個星期冇嘢好買,好多都已經冇貨 :baby_girl03_cry:

閃購星期二應該係1200先開始?

都未到星期二

而家已經可以睇定有咩買,放入購物車先,到12:00就可以俾錢

唔怪之得成日十二點睇都冇哂貨