鏗鏘集:控訴

曾經我睇住直播,3個警察把一個後生仔㩒喺地上面,不斷打佢、再不斷自言自語咁話:我現在係用適當武力拘捕你。
再打再講:你唔好反抗。
繼續打繼續講:你仲反抗?
但個後生仔,其實根本就係冇反抗過,因為佢郁都冇郁過。

警暴,係鏡頭前都可以咁做,係鏡頭後,會點?

警暴,靠警監會,究竟幾時才可以水落石出?:disappointed::disappointed::disappointed:

7個讚

睇到好鬼嬲

無力感 :baby_girl03_cry:

睇了, 無力感好重
另, 好在還有港台製作鏗鏘集

唔知港台仲可以頂多幾耐:sob:

港台:+1:t2:

所以有有寫親筆信去表揚港台
一方面俾港台上下知道有好多香港人支持佢地
另外, 等港台有D實際証據在手同正苦撐下去

1個讚

支持港台, 雖然睇完有d灰, 好黑暗, 但相信公義不死

1個讚

啱啱睇完,真係好嬲,
要投訴警察,咩都要市民自己搵證據,
全部冇number,蒙哂面都唔知係被邊個打
打人嗰個又唔認,冇片嘅話都唔知可以點
就算有片,唔係100%清楚就話唔算係證據:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

係,現實情況就係咁,所以點解要堅持成立獨立調查委員會,其實亦可以唔只針對警方,也可一拼調查所有持份者在這場運動中的責任。

香港要和解、前行,一定要知道真相。

如果黃藍堅持自己見到既事實,沒有一個公平坦的真相,社會分歧永遠存在,就無法走出陰霾。:disappointed::disappointed::disappointed:

睇到好悲,投訴無門的感覺

現實真係咁,即使冇反修例,我估警監會成立咁耐以黎,真正成立既case都好少,可能話冇証據,可以話資料已燒毁,己經可以closed case。

所以,年輕人要三思,真係最好不好硬碰,佢地係碰唔爛的,反而自己會受傷害。不如以自己的實力,進入社會不同界別、甚至政府,在自已的範疇做個有影響力的人,發聲支持香港人。

睇見就嬲

係… 佢越多呢D節目,死得仲快…
好慘,支持RTHK