今日行鶴咀,七成人講普通話

仲要一行五六人咁行架距地,乜依家開翻關啦咩?我全程戴住口罩行,距地全部無口罩,大聲講大聲笑,距地隔離夠14日架啦全部?

好驚五一距地又衝曬落黎,無遵守隔離令,今日鶴咀果堆全部唔係香港人黎,究竟發生咩事,起碼最少有30-50個大陸人係果邊。在。

其實好溝淡左好多,呢班人已經係香港生活 :baby_boy08_think:

1個讚

你知,其實d香港人都只識講普通話。

不知所謂 不過反送中遊行都有講國語既

年輕d既打扮係大陸人鍾意既白面紅唇妝,之後就係一堆大媽,新移民都會講廣東話,距地全程流利普通話溝通,著曬長裙去行山。。。睇翻紀錄每日有80個大陸人仲入到境,今日鶴咀佔左有一半。。。可能係香港讀書果班內地生,但大媽果班真心唔明白。

3個讚

早幾日係藥房見到好多大媽,佢哋唔洗隔離?仲見到有大陸車係香港

2個讚

其實好多嫁來香港嘅新移民, 一聚埋就好自然咁講普通話, 我同喲新移民家長一齊食lucnh, 完全俾普通話大包圍, 明明身處香港,但以為自己返咗大陸

已經好多係 “香港人”
我地一早被同化左。。。。

所以我成日覺得譚仔呀姐好好,勤力翻工之餘會努力講廣東話

佢哋肯自力更新,呢方面好值得欣賞。 :baby_girl04_laugh:
但佢地放工後,都可能講返家鄉話

之前經過商場d萬寧見有拖gip普通話大媽添

佢地冇王管㗎嘛

朋友由內地公幹返港,唔需要帶手帶。佢自己好乖有作自我家居隔離。如果有心照出街真係冇人知⋯

深圳灣有開

同埋, 好多有身份證的大陸人的。

無架啦

我係驚某部分人仲可以係五一黎到香港玩,而距地唔會自我隔離14日,中國依家好多無病徵既隱形病人周圍走