疫情控制好咗好開心,生活可以慢慢變正常係好事,返工對經濟好,但真心話,如果老公可以繼續選擇WFH就好喇,有冇人都一樣咁覺得?
Yes…我老公下個月都要返返公司,呢幾個月慣咗一日三餐由朝煮嘢食俾佢煮到晚,遲吓一定好唔慣……不過會多返好多時間煲戲煲劇
好sweet
好多醫護因為疫情要同自己屋企人分開住幾個月,疫情舒緩係最好。。。
其實係多個人陪小朋友玩

你好犀利,咁多日都煮足3餐!我地有時都會忍唔住出去食或者買外賣。。
我冇唔捨得老公
我唔捨得自己冇得wfh咋… 鳴鳴
係,我都明。希望經過今次經驗,香港D公司以後可以接受多D Home office就好。。
1個讚
我都唔捨得,老公 WFH 我可以隨時落街買野,唔駛成日困係屋企。如果佢返工,我落街要帶埋 2 個小朋友,好麻煩
我諗我都會唔捨得,係因為我自己無得WFH,仲要無定時,放工返到屋企老公就煮好俾我食,唔使食街外嘢係好幸福嘅事⋯⋯