感覺良好,多謝 admin @BDsupport
10個讚
有個叫開心圍爐好得意
3個讚
想加多一個叫備戰大學,方便高中嘅家長入去傾。
4個讚
我覺得呢邊好似仲易用過舊屎個forum,好易上手。
希望這裡可以吸納更多和諧既聲音,讓大家上網傾下計、吹下水。
5個讚
我都有興趣。
係喎
多咗好多
我其實已上岸,但希望可以將自己的過往經驗分享吓
3個讚
好有心

希望遲d有機會睇你分享。
唔敢當
,大家研究研究。
愛分享都係bd 嘅核心 
支持
x2 好得意 
多謝 admin 的努力 
Good idea!

不如去用家意見度提出?


已有jm提出了
1個讚
可唔可以開個裝修分享呀!唔該 
1個讚
新section嘅顏色都好有系統, 例如幼小中選校係跟育兒教養+學校教育嘅版面各一半色
1個讚
唔講唔覺
admin抵讚
1個讚
你唔講都無留意
希望admin睇到,或者可以去用家意見度反映
哈哈, 因為好奇點解由單色轉咗雙色, 望咗一陣