而家多左好多新section

感覺良好,多謝 admin @BDsupport

10個讚

有個叫開心圍爐好得意

3個讚

想加多一個叫備戰大學,方便高中嘅家長入去傾。

4個讚

我覺得呢邊好似仲易用過舊屎個forum,好易上手。:+1:t2:
希望這裡可以吸納更多和諧既聲音,讓大家上網傾下計、吹下水。:blush:

5個讚

我都有興趣。

係喎
多咗好多

我其實已上岸,但希望可以將自己的過往經驗分享吓

3個讚

好有心:+1:t2::blush:
希望遲d有機會睇你分享。

唔敢當 :sweat_smile:,大家研究研究。

愛分享都係bd 嘅核心 :baby_girl04_laugh:

支持

x2 好得意 :baby_girl10_heart:
多謝 admin 的努力 :baby_boy10_heart:

Good idea!:+1:t2::+1:t2:
不如去用家意見度提出?:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

已有jm提出了

1個讚

可唔可以開個裝修分享呀!唔該 :baby_boy01_smile:

1個讚

新section嘅顏色都好有系統, 例如幼小中選校係跟育兒教養+學校教育嘅版面各一半色:+1:

1個讚

唔講唔覺
admin抵讚

1個讚

你唔講都無留意

希望admin睇到,或者可以去用家意見度反映

哈哈, 因為好奇點解由單色轉咗雙色, 望咗一陣:stuck_out_tongue_winking_eye: