759韓國熱狗腸

葵芳嗰間返貨喇 :baby_girl10_heart: 成個凍櫃都係滿曬即刻掃咗三包, 不過呢幾日微波爐壞咗, 如果用焗爐嘅話180度焗十分鐘得唔得呀 :baby_girl12_tehe:

1個讚

正,我都買咗包

我n年前係韓國街邊食完就覺得好好食,宜家可以隨時食,超開心。

見咁多人讚,買左包:+1:t2:

多謝報料,會員77折,折實 39.9

想問下同日本711買到既似唔似? :baby_girl10_heart:

成日無緣…買唔到!