葵芳嗰間返貨喇 成個凍櫃都係滿曬即刻掃咗三包, 不過呢幾日微波爐壞咗, 如果用焗爐嘅話180度焗十分鐘得唔得呀
正,我都買咗包
我n年前係韓國街邊食完就覺得好好食,宜家可以隨時食,超開心。
見咁多人讚,買左包
多謝報料,會員77折,折實 39.9
想問下同日本711買到既似唔似?
成日無緣…買唔到!