你哋今年會响邊度買糭呀?


和你包?
和你包

6個讚
已買和你包券
2個讚
我都係睇中佢哋個蛋黃鹹肉糭同素糉

梗係和你包
2個讚
一定係和你包
2個讚
唔知道 程班長仲有無賣糭
我買左30隻, 分左比朋友食, 個個都話唔錯~
1個讚
上星期問咗好多間都賣晒
咁咪好囉
我仲未買![]()
估唔到咁好銷量![]()
我地真係唔好睇少自己
BTW, 你係邊區黃店買?
我問過都係賣晒 

上個月中買左三張
5個讚
買晒係好事
3個讚
當然係和你包啦… 買咗啦…
1個讚
和你包 
TST CWB 沙田,但fb個page又話仲有,我打爆個電話都冇人聽,今日試荃灣
剛剛响荃灣燒賣皇后買到
已買和你糉
買咗
1個讚