糭係要買

你哋今年會响邊度買糭呀?:pray:t2::pray:t2::pray:t2::pray:t2:和你包?

和你包

圖片

6個讚

已買和你包券

2個讚

我都係睇中佢哋個蛋黃鹹肉糭同素糉:smiley:

:raised_hand_with_fingers_splayed::point_up:梗係和你包

2個讚

IMG_20200418_144131 一定係和你包

2個讚

唔知道 程班長仲有無賣糭
我買左30隻, 分左比朋友食, 個個都話唔錯~

1個讚

上星期問咗好多間都賣晒

咁咪好囉:rofl:

我仲未買:woman_facepalming:

估唔到咁好銷量:slightly_smiling_face:
我地真係唔好睇少自己

BTW, 你係邊區黃店買?

我問過都係賣晒 :baby_girl03_cry:

DSC_0001_BURST20200418140940917

上個月中買左三張

5個讚

買晒係好事

3個讚

當然係和你包啦… 買咗啦…

1個讚

和你包 :baby_boy10_heart:

TST CWB 沙田,但fb個page又話仲有,我打爆個電話都冇人聽,今日試荃灣

剛剛响荃灣燒賣皇后買到

已買和你糉

買咗

1個讚