一開始就係中國隱瞞疫情, 好多國家第一單嘅肺炎都係武漢傳入。 不如大家討論下到現在有咩國家仲有隱瞞疫情。
我講先:印尼
印尼應該唔係隱瞞,而係冇錢冇資源驗。
照呢個講法,有好多窮國,已經瘋狂傳染,但國際社會又未報導。
touch wood講請印傭or菲傭都係賭一賭
按此道理的話,個個國家都有,除非個地方細到得幾百幾千人口,少人出出入入,可以全部都做曬 test。
好多國家都唔夠測試用,輕微嗰啲都留係屋企,冇將佢哋個案計算在內。
最後不斷循環,再次流入終國
依你個邏輯,非洲好多國家都係隱瞞疫情
我住歐洲,一樣無大規模檢疫(其實香港都唔係全民檢疫)…我住既地方好大機會兩星期後不強制復課…會唔會好似香港咁又探熱又呢樣又果樣,無架
其實我意思唔係大規模檢疫先代表冇隱瞞,e. g. 菲律賓咁突然封關,其實佢地應該sense到自己國家有問題,不過又唔出聲。
菲律賓、印度可能係窮,無資源去做檢疫、治療,鎖國係最好既辦法(低成本),亦係負責任既表現(雖然幾肯定會死好多人);總好過有國家一開始隱瞞疫情,又唔鎖國,又唔公開真實數據,而家全世界死左幾多人?