DSE家長請進

你地囝囡今日順利嗎?
今日LS份卷係咪有D深呀?
我囡今日搭巴士時, 巴士上有同考生打氣既廣播, 都好窩心下 :baby_girl10_heart:

1個讚

我無問佢,唔想大家有壓力,等佢自由發揮,佢想講就會同我講。
佢今日只同我講條題目出詳, 讀書上問題,我不幹預。

3個讚

睇apple條題目出得深。
「新聞自由舆社會責任的兩難情況」
或會涉及現時政治問題

考完唔好理喇,努力明天英文卷一、卷二。
加油!

You are right :baby_girl01_smile: