本港8日內第四度零確診

本港8日內第四度零確診

有呢個成績,不是因為政府,不是因爲林鄭,是全香港人、前線醫護、專家們,日以繼夜既努力的功勞。

希望香港人,繼續加油,同心抗疫:muscle:t2:

4個讚

:muscle::muscle:

香港加油!

冇錯, 冇醫護罷工令到全香港既人focus 係醫療有可能崩潰到, 香港人邊有咁重既戒心

2個讚

香港人加油

香港人加油、唔好鬆懈!
希望日日零確診

香港人真係好叻
全世界冇一個地方好似香港咁
不靠政府反而守得住

1個讚

香港加油:muscle:t3:醫護加油:muscle:t3:
大家切勿鬆懈

大家要記住唔可以鬆懈,因為世界各地仍有疫情,一唔小心放鬆左就大爆發!!

:clap:t3::clap:t3: