本港8日內第四度零確診
有呢個成績,不是因為政府,不是因爲林鄭,是全香港人、前線醫護、專家們,日以繼夜既努力的功勞。
希望香港人,繼續加油,同心抗疫
香港加油!
冇錯, 冇醫護罷工令到全香港既人focus 係醫療有可能崩潰到, 香港人邊有咁重既戒心
香港人加油
香港人加油、唔好鬆懈! 希望日日零確診
香港人真係好叻 全世界冇一個地方好似香港咁 不靠政府反而守得住
香港加油醫護加油 大家切勿鬆懈
大家要記住唔可以鬆懈,因為世界各地仍有疫情,一唔小心放鬆左就大爆發!!