要繼續黃色經濟,唔好比佢停

要繼續黃色經濟,唔好比佢停

呢個市道得佢一個品牌跌咩?! 問死林鄭啦, 係佢搞到個個唔敢出街食飯. 毅進尺又無人跟得到, 最有消費力果班都俾佢地拉唔少啦!
但仲有一大班人排元氣
大家要有骨氣呀, 唔好再幫趁支持放棄年輕人既食屎店
明明好多黃既日食, 有d有埋網頁俾你落order送上門, 價錢唔一定平, 但一分錢一定有一分貨
當然唔止,一黎要多謝林鄭,二黎支持黃店點都有d影響。
起碼我好耐好耐無食過黑心&大X樂
me too
我都覺得, 黃店因為係小本經營, 佢地來貨點都唔會平得過連鎖又無咁方便.
不過我寧可出街都食黃店, 多D在家煮幫襯黃嘅食材店, 要支持點都有辦法, 各有各做.
大家有無tg?有個bot好好用,方便搵附近良心黃店。呢d黃店有參加飯卷計劃支援手足,值得大家大大力支持。
thx for sharing
D人成日講黃圈無用,但事實黃圈消費力好勁 
![]()
![]()
做假數就真
搵藉口加價
大家記得盡量download Wolipay,最好唔肯定既每次都習慣Check一下同埋睇評論原因,因為有時都有新FC。如果市場敏感度高,扮黃既唯有一直扮到永遠變真黃。
Good la
咁仲有一班藍屍去幫襯嘅
,唔好當佢哋係手足 