早晨!今日蘋果日報頭版廣告係香港人撐香港店,要買番份啊!
9個讚
支持
1個讚
之前又話5月1號先出果份?

4個讚
吾係5月1日嗎?
唔知啊,上網見到話今日有頭版廣告,喺報攤見到買左. 5月1日都會買份
等緊689 數d名出嚟
要支持
1個讚
689今日岀左post喇
佢未列出嚟
多謝689日日買蘋果
1個讚
買買買
佢一向好忠心咁支持蘋果
今日份頭條真係堅!
佢可能訂左一年
我頭先食晏時買咗了