今日蘋果頭版廣告

早晨!今日蘋果日報頭版廣告係香港人撐香港店,要買番份啊!

9個讚

支持

1個讚

之前又話5月1號先出果份?

apple

4個讚

吾係5月1日嗎?

唔知啊,上網見到話今日有頭版廣告,喺報攤見到買左. 5月1日都會買份

等緊689 數d名出嚟

要支持

1個讚

689今日岀左post喇

佢未列出嚟

多謝689日日買蘋果

1個讚

買買買

佢一向好忠心咁支持蘋果:rofl:

今日份頭條真係堅!

佢可能訂左一年:stuck_out_tongue_winking_eye:

我頭先食晏時買咗了