轉載,大埔翠華有小動物出現

難怪黑警及藍屍也支持翠華,原來係蛇鼠一窩也喜歡。:rofl:

2個讚

五星級大鼠:joy:

黃店就無咁好味啦!
都引唔到米老鼠~

毛管戙:cold_face::cold_face:

我去過太興,魚米家,又試過有隻micky 喺台下跑過,連嚇幾枱客:cold_sweat::cold_sweat:

驚嚇:scream:

間鋪污糟到爆

好恐怖,推俾多啲人睇,街坊小心

好嘔:face_vomiting:

蛇鼠一窩

推到見報

so cute 眼仔碌碌

翠華?執咗佢啦:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

嘩!驚驚

咪就係!明顯這一隻不是普通老鼠。大家只要留心睇吓就會發現老鼠係在營業時間光明正大去食,而唔選擇夜晚黑暗時去偷食,所以這一隻一定係藍屍喜愛的擁有高尚情操的老鼠。值得大家尊重。所以藍屍們一定與老鼠一樣,更喜愛翠華。

1個讚

我個妹有次食lunch,隻老鼠喺尖叫聲中慌不擇路,爬上佢小腿,嚇到阿妹要請半日假急急腳返屋企沖涼 :baby_girl06_shock:

留返俾藍絲食