佢都有阿媽生㗎?
都會娶老婆、有機會生女。
成日話禍不及妻兒,但黑警妻兒有事我一定拍手掌,係佢哋先無恥。
2個讚
係⋯轉攪後生女
佢地唔識尊重任何野
1個讚
欺善怕惡囉,唔蝦女仔唔通敢蝦力威師傅咩
真係好睇唔起啲警察
搞左好耐la
佢地連女同袍都口賤架, 何況係特登針對嘅人, 扮威, 低能
因為沒有知識的人,不知什麼是恥~
輪姦,一世不能忘記!~
姦完再被自殺~
我老左,我會講埋比D孫都聽!
1個讚
當現在呢個極權政府可以去縱容呢班克敬去做咁多為非作歹嘅事情,個膽都大咗!咁就梗係攞正牌乘機越嚟越過分,因為佢做錯任何事都可以避開法律制裁。
1個讚
唉…聽日特首咪又出嚟叫我地包容…
點包呀…
黑警
我知!


die black popo
3萬thanks 
1個讚
認真
同教育水平有關
亦同天性有關
冇乜教育水平嘅人覺得所謂弱肉強食
信奉父權社會
男人覺得自己強大啲所以以控制力量較細嘅女性去滿足自己
教育水平高嘅人會傾向尊重女性同埋認同男女平等
我最近睇左以下呢篇長文
雖然唔係exactly答緊你問題但係個concept有互通:
1個讚
前排咪有個女警喺ig 狂數班黑警點亂唱佢性騷擾佢囉
根本就係有牌爛仔
因為係…黑警
近墨者黑,臭罌出嚟都係臭草,自己最終都會變成咁。
1個讚