點解黑警咁鐘意侮辱女性

佢都有阿媽生㗎?
都會娶老婆、有機會生女。
成日話禍不及妻兒,但黑警妻兒有事我一定拍手掌,係佢哋先無恥。

2個讚

係⋯轉攪後生女

佢地唔識尊重任何野

1個讚

欺善怕惡囉,唔蝦女仔唔通敢蝦力威師傅咩

真係好睇唔起啲警察

搞左好耐la

佢地連女同袍都口賤架, 何況係特登針對嘅人, 扮威, 低能

因為沒有知識的人,不知什麼是恥~

輪姦,一世不能忘記!~
姦完再被自殺~
我老左,我會講埋比D孫都聽!

1個讚

當現在呢個極權政府可以去縱容呢班克敬去做咁多為非作歹嘅事情,個膽都大咗!咁就梗係攞正牌乘機越嚟越過分,因為佢做錯任何事都可以避開法律制裁。

1個讚

唉…聽日特首咪又出嚟叫我地包容…

點包呀…

黑警

我知!:joy::joy::joy:

:baby_girl12_tehe: die black popo

3萬thanks :point_up:t2:

1個讚

認真
同教育水平有關
亦同天性有關
冇乜教育水平嘅人覺得所謂弱肉強食
信奉父權社會
男人覺得自己強大啲所以以控制力量較細嘅女性去滿足自己
教育水平高嘅人會傾向尊重女性同埋認同男女平等

我最近睇左以下呢篇長文
雖然唔係exactly答緊你問題但係個concept有互通:

1個讚

前排咪有個女警喺ig 狂數班黑警點亂唱佢性騷擾佢囉

根本就係有牌爛仔

因為係…黑警

近墨者黑,臭罌出嚟都係臭草,自己最終都會變成咁。

1個讚