撐警蘇x康唱歌難聽左咁多

救命,佢家下唱得好難聽,即刻熄左電視!
以前都唔係話唱得好,係首歌同詞本身好咋!但家下真係嚇死人!

1個讚

佢而家成日hea唱又唔夠氣。真係同以前差好遠

1個讚

強尼上次唱得好聽 :baby_girl10_heart:

我一直都不覺佢唱歌好聽。

1個讚

佢以前d歌我幾like嘅

聽完趙學宜,繼續用App睇返ViuTV舊劇

1個讚

係真係估佢唔到:heart_eyes:
希望佢唱多d

2個讚

吸毒又撐x
好可能腦有事架喇
腦有問題會影響全身架
唱得差好正常啦

2個讚

強尼拍落去,一啲都唔輸蝕

睇原唱剛才表現,已知強尼比佢唱得更好!

2個讚

我都打個突,個人漲左好多,仲唱到咁樣…

1個讚

唔關藍定黃,純談唱功…真係差

3個讚

佢今日叫好聽左,啱音左架啦
應該音響幫唔少

留意到條頸粗左,後來外套打開左,見到肚腩do出嚟

不嬲都難聽

人一藍 聲便殘

2個讚

睇左咁多集,呢集最差

喺邊度睇返?

佢幾年前已經唱唔到。

Viutv app應該有?!

佢真係回溏回得好緊要