救命,佢家下唱得好難聽,即刻熄左電視!
以前都唔係話唱得好,係首歌同詞本身好咋!但家下真係嚇死人!
1個讚
佢而家成日hea唱又唔夠氣。真係同以前差好遠
1個讚
強尼上次唱得好聽 
我一直都不覺佢唱歌好聽。
1個讚
佢以前d歌我幾like嘅
聽完趙學宜,繼續用App睇返ViuTV舊劇
1個讚
吸毒又撐x
好可能腦有事架喇
腦有問題會影響全身架
唱得差好正常啦
2個讚
強尼拍落去,一啲都唔輸蝕
睇原唱剛才表現,已知強尼比佢唱得更好!
2個讚
我都打個突,個人漲左好多,仲唱到咁樣…
1個讚
唔關藍定黃,純談唱功…真係差
3個讚
佢今日叫好聽左,啱音左架啦
應該音響幫唔少
留意到條頸粗左,後來外套打開左,見到肚腩do出嚟
不嬲都難聽
人一藍 聲便殘
2個讚
睇左咁多集,呢集最差
喺邊度睇返?
佢幾年前已經唱唔到。
Viutv app應該有?!
佢真係回溏回得好緊要