本港一周內第三度零確診



本港一周內第三度零確診



頂住
應該開心
但吾太相信
千萬不要鬆懈!大家要撐住


要繼續keep住!
唔好開心住,有5千幾港人而家响印巴,保安局研究緊安排返黎
都唔知嗰班係咩港人


但不要掉以輕心
證明香港人自救係正確
要Keep住落去零確診呀


香港其實都好多印巴嘅
唔鬆懈
Keep住呀
要keep冇新個案

好怕之後一開返關





繼續保持, 我果頭啲外國人都有keep住戴口罩, 希望平安過度黃金週。
Keep 住做防疫工作唔可以鬆懈!!!
陰謀論,
唔知點解我覺得係揀人check,咁先有藉口5月開返高鐵。·。·。·