已過百萬人聯署
話時話, 您簽咗未?
已過百萬人聯署
話時話, 您簽咗未?
但係我喺twitter見到佢每出一條tweet都勁多人俾心心…
我諗好多外國人都覺得佢做得好好(即係有講過野=做咗野=要支持)但無理到佢之前提供咁多錯誤嘅資訊/建議其實係其中一個導致大爆發嘅主因…
(簽咗lu)
睇佢今次有冇禁止人講Afican Horse Sickness先
世衞始終有佢存在價值。
不過真心呢個總幹事做得極差,偏頗得好緊要,早期亦輕視疫情的嚴重性,最後全球大爆發,總幹事都有份做成。
推,大家一齊簽。
7 婆同類
佢話唔會走
佢係呃飯食,同777一樣
北京犬
奶共唔好做得咁低裝丫唔該,特登踩低台灣
乜台灣網民代表台灣政府咩?