一家三個登記曬都冇 
真係好難抽中
沒有中,宜家等緊中科口罩有無中
唔中,難過6合彩 
唔中呀,但之前買野送左一盒。
唔中,志在參與
我地都冇
唔中
吾中吖
有200萬人登記 好難中
我都唔中,吾中係正常
冇
冇, 身邊冇個中
冇中
無中 好難中 
Hello!無呀
冇, 不過唔緊要, 之前佢做promotion果陣買野送左5個
真係好難抽中
沒有中,宜家等緊中科口罩有無中
唔中,難過6合彩 
唔中呀,但之前買野送左一盒。
唔中,志在參與
我地都冇
唔中
吾中吖
有200萬人登記 好難中
我都唔中,吾中係正常
冇
冇, 身邊冇個中
冇中
無中 好難中 
Hello!無呀
冇, 不過唔緊要, 之前佢做promotion果陣買野送左5個