大家有冇中到hktv mall口罩呀

一家三個登記曬都冇 :baby_girl03_cry:

https://cloud.marketing.hktvmall.com/pre-reg-mask-result_batch1?openinapp=true&autoTriggerApp=true&fastrender=true

真係好難抽中:pensive:

沒有中,宜家等緊中科口罩有無中

唔中,難過6合彩 :baby_boy03_cry:

唔中呀,但之前買野送左一盒。

唔中,志在參與

我地都冇

唔中

吾中吖

有200萬人登記 好難中

我都唔中,吾中係正常:joy:

冇, 身邊冇個中

冇中:mask:

無中 好難中 :baby_boy03_cry:

Hello!無呀

冇, 不過唔緊要, 之前佢做promotion果陣買野送左5個