8人出院後"復陽"

呢個病真係惡搞,香港出院要求已經好高,一定要病毒清晒先可以出院

復陽係咪都會傳染俾人?呢樣野要研究下 :baby_girl07_surprise:

即係好番都唔會有抗體,咁真係除非有疫苗或者藥物,如果唔係都好難回復正常生活

仲有,武肺上次冇攞你命,可能下次等你身體抵抗力弱時,就……

1個讚

衛生署話應該係殘留左d毒。。。究竟信唔信好

到而家都勁少報道d 人康復後有冇後遺症呢d
復陽真係唔奇

最驚復陽嘅傳染性一樣高,咁就好麻煩

袁國勇話有少少病毒屍體都唔比出院,而家降低左要求?

好恐怖,唔斷尾隨時番發,仲可能傳染人

如果唔疫苗,即係要等herd immunity