如題…thx
Speed post仲有冇得寄?我3月尾寄過
但唔用dhl果d係驚唔驚delay呀
如果你係截郵前嘅就當然寄到過去,因為現時係暫停左所有空郵包括特快服務。
DHL 就係好貴
係呀貴到發神經
但佢地有自己飛機一定使命必達。其他係靠客機,實慢好多
我14/4寄,郵局冇晒speed post, 亦冇空郵,只可寄船。於是我去咗FEDEX寄,一盒口罩,拆盒用密實袋袋住,外面用FEDEX膠公文袋。運費$500幾,好貴,然後FEDEX哥哥叫我做會員,頭3個月有6折,咁我盒口罩運費$300幾only~
14/4寄,頭尾3日收到。
我覺得雖然貴,但咁快收到真係值。