又係時候入貨
我買咗西班牙同丹麥豬扒、法國雞翼、雲吞,餃子

4個讚
正喎
今朝先買咗一轉
1個讚
呢個時候會好想屋企有多一個雪櫃
4個讚
尋日買咗 
好,去入貨 
買咗,謝謝
溝淡佢
正
我都正想咁講

Omg, 尋日先落完單

前幾日先買左一輛~好想買多部雪櫃 
1個讚
多謝報料
剛入咗$1200
多謝報料,即刻望下先
謝謝報料, 抵買!
一陣要入貨啦!
好奇你買咗乜嘢?
有好嘢介紹俾我哋吖
多謝報料,買左帆立貝



好快無貨XD
我一收到email入咗貨就即刻開post架嘞

但大家嘅購買力太強勁