各位爸爸媽媽小學中學讀邊間

各位爸爸媽媽小學中學讀邊間嫁?有冇D乜嘢係抵死嘅。

我小學讀真光(我係爸爸),六年以來全班嘅男仔從來唔會超過五個,另外嗰2-30個全部係女仔。因為嗰個時代比較純真, 冇任何男女感情觀了,所以男仔絕對係地獄,不停俾人bully…

中學就讀培正。(其實對培正冇乜感情,但係想見到啲師弟妹同埋學校立場,好感動。)

:baby_boy04_laugh: 我以為物以罕為貴添

而家呢個時代小朋友早熟就可能係。我嗰個時代係地獄。生不逢時

我小學讀嘉靈,記憶唔係好多,只記得成績好差,老師亦無話特別鍾意/討厭自己。

中學讀德貞同高雷,我讀德貞時成績依然好差,應該全班尾幾,我覺得德貞幾睇成績,所以老師都唔係好理自己,我亦有d自卑。

中三因為成績唔好,無得原校升,我記得嗰時好唔開心,有喊。去左高雷讀中四,考頭三名,老師易好重視自己,我亦開始努力讀書,可惜個底太差啦,所以會考都係好低分,不過如果一直系德貞我應該會考零分。

高雷改變左我,我寧願讀差學校最top嗰個,起碼有重視,自己亦有信心。

其實我覺得係唔係名校唔緊要。最緊要係適唔適合自己(或者自己個小朋友。)我個女都係一個例子,入咗個個都話好嘅英文課外活動學校,搞到佢冇心機讀英文。後來因為搬屋轉左第二間,佢而家會主動叫我老婆教佢同埋讀書比佢聽。

1個讚

李鄭屋&
美孚地利亞(8成新移民)啲同學大個都偏藍多

我覺得有小朋友之後 一定要識揀間合適學校 有得揀。 除左banding外 政見立場都好重要 汲及良知同價值觀 你唔想小朋友洗得腦多又要你矯正嘅話

1個讚

但係唔係咁多選擇