有時小朋友病或者自己有長期病,有時想問下症狀大家傾下咁!
1個讚
Good idea
同意
好喎
好似幾好。不過,要小心打手。
好提議
因為以前嗰邊都有一個小朋友醫護同埋婦女醫護!講真都睇到幾多資料
所以我覺得最好有 hashtag 你想睇咩講咩! 自己揾番個Hangtag 就ok
同意
有時小朋友病或者自己有長期病,有時想問下症狀大家傾下咁!
Good idea
同意
好喎
好似幾好。不過,要小心打手。
好提議
因為以前嗰邊都有一個小朋友醫護同埋婦女醫護!講真都睇到幾多資料
所以我覺得最好有 hashtag 你想睇咩講咩! 自己揾番個Hangtag 就ok
同意