可唔可以開一個問醫學野既版?

有時小朋友病或者自己有長期病,有時想問下症狀大家傾下咁!

1個讚

Good idea

同意

好喎

好似幾好。不過,要小心打手。

好提議

因為以前嗰邊都有一個小朋友醫護同埋婦女醫護!講真都睇到幾多資料

所以我覺得最好有 hashtag 你想睇咩講咩! 自己揾番個Hangtag 就ok

同意