總是覺得香港人有d 欠左陳秋實

對不起手足,之前我地懷疑你 ! 希望最後光復左之後冇事 !

6個讚


幾時先會學識一個人出身同人格無關

係咪仲失蹤緊?

Me 2…我錯怪左佢…

而家情況如何,我見fb有話佢被判刑1年

當時好多手足懷疑佢係鬼,係大外宣。但劉細良同蕭生都有個共識,敢係呢個咁critical嘅juncture揭發中共盡力隱瞞的真相(只會對政府維穩百害而無一利),即係手足。

2個讚

我由始之終都覺得陳係一個大外宣 or 另一勢力嘅人

一個無後台嘅人可以係微博上一直發表反對政府言論,不被封殺這可能性相當低,因為參考其他平民的遭遇,例如潑墨女孩,一出聲以被滅。陳的待遇太好,他還可以在武漢封城後到武漢拍攝,有這種能力的没有後台是做不到的。

4個讚

之前有消息話佢判咗一年,但未經証實,幫佢打理帳戶嗰個徐曉冬話屋企人無收到通知,所以可能係流料

1個讚

或者佢有後台,但係佢冒險揭發黑暗面,呢度係應該俾返個credit佢

2個讚

陳秋實本身係紅三代,係有d後台。不過唔知佢而家點?

1個讚

就算佢系紅三代,佢做到我覺得佢系手足

都係,我都冇懷疑過佢

唔理佢人定鬼,總之佢講既野感染到部分大陸人,已經足夠

記得馬鞍山火燒人事件發生,佢即刻自己親身試驗,用火酒淋落自己隻手,然後點火,就算即刻撲熄啲火,隻手都起晒水泡,佢結論係阿伯燒到咁都無表面傷痕係無乜可能。佢拍晒片放喺Twitter,睇到都覺得痴線,又戥佢痛,不過佢呢種實事求是精神好值得敬佩

6個讚

大陸人唔配擁有秋實

香港人可唔可以用何君堯交換秋實落嚟

4個讚

可以換執葉送多個鼠王:rofl:

:scream:係鬼都抵啦!睇劇先有嘅律師

攞埋成個建制派換番手足我都覺得有賺,手足條命重要過佢地好多倍。

好似要坐一年

判咗?:scream:

係,之前好多人懷疑佢,而家失左蹤啦:sob:
希望大家團結,唔好再內鬨,我地冇咁嘅本錢,兄弟爬山,各有各做!
最後希望佢冇事!

1個讚