你呢種首先要符合2個條件,
1屋企要夠大,2廚房要夠大![]()
屋企太細冇私人空間,一定唔會開心日日困獸鬥,
廚房一樣,當你要用埋個爐面,地下,張櫈擺嘢既時間你唔會好有動力煮大餐![]()
我work from home… 生活開始無日無夜。一開始,大家似乎覺得可以係屋企做,夜小小開個會傾兩句都ok… 而家啲會排到8am-1am…我好想快啲返office
出街一聽到人咳或者打乞池,會行返2步,同時望返條友有無戴口罩,就算有戴,都會用眼神啤實佢,話佢知,個個係你身邊就唔咳,禾係你身邊就咳到正一正!好衰咁
屋內整麵包意粉多,盡量唔出街
唯一可借無得游水去旅行 
係呀係呀,我老公好怕我唔煮飯,搬屋時話一定要裝冷氣係廚房
因為之前夏天我成日話熱唔煮![]()
我廚房齊架撐,所以可以整到好多種類嘅食物![]()
同埋最緊要要有洗碗碟機![]()
個個瞓到11點, 起身食午餐, 1-2am至瞓.
打機 Just Dance, 打麻雀(張麻雀檯長期放廳).
買好多食材返屋企煮足兩餐 + 涼拌 + 湯水涼茶. 將以前買落的食材清咗去.
換走焗爐入手氣炸鍋, 依家心郁郁想買埋破壁機磨豆槳煲養生糖水.
你就好啦 
所以我都好感恩㗎
係呀係呀!將屋企以前買落嘅千年食物清左!因為煮到冇嘢好煮!
形容的好好!
好正係, 每日收工就熱烈歡迎你回家!
變到好少可出街
小朋友係好需要陪伴。
就係預備一定數量食物,日用品,口罩清毒用品。
寧願做多好過到時後悔唔夠用。
因為呢個政府信唔過,亦都無能力保護香港人。
最大改變係星期一至五準時叫醒2個小朋友zoom,之後要搞店三餐,家務冇停手,網購多左,洗費多左,買口罩都買到窮
唉,好似大家都洗多咗錢~
最大改變⋯反到屋企,第一時間消毒所有野,洗手!
我反而網購多左,狂買書俾個女
以前成日出街食,而家就變外賣,因為咁買咗幾個飯盒,慣咗帶全啲飯盒同杯出去買外賣
老公經常性wfh,啲細路慣咗同爸爸日對夜對,好驚佢之後正常返工,佢哋又未返學,俾佢哋由朝「爸」到晚 
家務助理唔黎,自己做家務,而且清潔密左。放假多左,陪小朋友時間多左,本身唔識煮野食,依家成日都會整唔同野食,仲有就係上網除左買
日用品之外,仲會上網買餸
我都係⋯平時反工靠奶奶同姐姐,放假我就會自己煮
仔女食肥左,仔唔使趕頭趕命做功課 ,多左時間睇書,睇老夫子。屋企多左零食,俾小朋友餐同餐之間口痕食,返工前要開電腦俾佢哋Zoom ,以前放學去功課輔導班,依家全部自己收工後跟,初頭好嘔血,依家慣左。
原本我好鐘意行街,但疫情底下,放假多左stay at home,久而久之都唔想去街。