幾時先可以用自己頭像呀?好亂呀
2個讚
勁想

究竟呢度有無版主 I.e. 連尼住 d friend? 有無人管理下?如果要請個人,我諗好多jm唔介意課金的
有自己頭像開心啲
1個讚
係