開心嘅係大家嘅堅持終於有少少成果,千辛萬苦撲口罩,洗到手都爛,幾個月冇出街食飯冇親戚朋友聚會,連旅行都取消埋,終於呢幾日可以維持在一個低感染數字
不過隨住天氣開始熱,感染人數低,又開始多人唔戴口罩,同埋多返人出來聚餐
希望大家再忍耐,多一人感染就多一次機會大爆發,唔好令之前嘅努力白廢呀


開心嘅係大家嘅堅持終於有少少成果,千辛萬苦撲口罩,洗到手都爛,幾個月冇出街食飯冇親戚朋友聚會,連旅行都取消埋,終於呢幾日可以維持在一個低感染數字
不過隨住天氣開始熱,感染人數低,又開始多人唔戴口罩,同埋多返人出來聚餐
希望大家再忍耐,多一人感染就多一次機會大爆發,唔好令之前嘅努力白廢呀


大家真係唔好鬆懈
要堅持到疫情完全冷卻
大家繼續續努力,香港人,加油
全靠醫護,各醫療專家,守住香港抗疫最前線。冇佢地,都冇呢個得來不易的「零確診」
希望香港人不要鬆懈
真係可以開始計14日
唔洗永續14日
一定你咁快無晒,仲有啲人家居隔離緊…
唔會鬆懈。
自從戴左口罩,真的病少咗,以後坐巴士都會繼續戴。
要而家計14天冇先得
多左人無用口罩
係
武漢上2個星期先解封左…
唔好唔記得香港仲未完全封中國關…
你地明我講咩既 
係喎,我原本有好嚴重鼻敏感,戴口罩幾個月好返九成。
由於快DSE , 確診數字會保持低水平。
大家自己小心。
最驚正苦同我地講而家香港零確診 ,可以比大6人落嚟唔洗隔離 
Keep 住咁就好啦
我住離島, 真係多左好多人行山
唔係好信零確診
過左DSE先知
但有人康復後翻發, 好驚唔知幾時先真可以抖下
外國爆得咁勁,香港人口咁密,唔係好信零確診,但希望係真