無聊吹 - 鼎爺家事

比豪仔起碼有人照顧佢老人家喎,比咗就冇得爭㗎喇,個敗家仔自己搵嘢做啦,一係再出嚟選囉

Threads 有人呻 自從畢業亞爸不停要求加家用,佢頂唔順,同亞爸講「你係咪想做李家鼎?!」,佢亞爸即刻靜過太空 :rofl:

4個讚

大仔已昅實,佢除左靠遺產生存仲可以靠咩……….

2個讚

我就等佢大仔老睇下佢三個仔女點對佢,不過我可能死先:sweat_smile:

俾孫還俾孫,始終都係自己嘅孫,
有能力嘅,俾都好正常,老人家心態就係咁㗎,擔心啲細路仔,

鼎爺佢多多少少都有留俾自己嘅,
最怕佢做唔到一張醫生信,用來寫遺囑。

Threads 有人話 律師 + 醫生

鼎爺仲有冇能力support佢一家5口?

佢都撐左咁耐,錄音都話自己老啦,叫佢去搵工

鼎爺未必唔想幫,確係愛莫能助

2個讚

醫生要証明佢 精神狀態清醒,有冇失憶 或者 老人癡呆⋯⋯之類嗰啲測試。
過到,先至有醫生信證明⋯⋯合格。
律師先可以幫佢草擬一張有法律效力嘅遺囑。

但睇鼎爺現在狀況,唔樂觀⋯⋯⋯⋯

續集

好似有啲扇風點火喎?

見啊細仔同鼎爺出黎都好和合

好似係東周最先出,有人話東周同大孖關係好好 :smirking_face:

三把刀想轉移視?!

直頭係 :wind_face: :fire:

離咗婚有女朋友都冇問題啦,佢兩公婆幾十歲人生三個要老豆養先離L晒大譜

1個讚

李家鼎家事 居然出現係孫安佐事件 既留言 :hushed_face:

兩件事起因都幾似:母親太溺愛

睇到條片好感慨 :pensive_face:

睇到羅四海條片,話鍾培生會出 500萬俾李泳漢打拳,四海話只要李泳漢肯上台,即俾 50萬 :clap: :joy:

1個讚

花生:peanuts::relieved_face::+1:t2:

1個讚

馬X東睇樣都唔係咩好人,佢之前同個有錢女一齊,人地唔同佢結婚飛左佢啦