係呀,一路睇一路勁笑
阿貴當年個icon 係咪一個女仔食緊零食?
1個讚
e個記得呀,果時真係沖涼時試玩左次。
阿貴個名都記得,但係後期發生咩事就冇印象了。
有個會員教人清腎石(?),係咪佢?
我好掛住呀貴
1個讚
係。。。笑死
1個讚
邊個離婚啊?
金盤洗手。佢老公係外地有第三者,話要返去解決
呀!tks
好記得,以前成日追 
1個讚
係呀,你一講我又記得
哈哈,呢個好笑![]()
![]()
我記得呀貴呀,但唔係好記得咩事
印象中佢是因為其他人的說話令佢唔舒服所以唔再分享了
有冇人記得ABCD媽?
佢每個子女英文名開頭
早期BK真係好開心
大家都係真心分享
我係果度都學左好多野
最鐘意睇軟硬電腦學剪片同電腦知識
Hi,勾起好多回憶喎,我記得我想生三個,因為佢想生B,但冇,但改呢個名,好sad,唔知最後有末
記得呀
(我想生三個)
記得呀,佢個名好特別,原來係咁原因
pigpig 我記得,好靚呀佢整嘅嘢,但有班人好似玩針對咁,之後佢都唔玩了
有