睇完今日發佈既監警會報告,大家有冇咩想講呢?

香港人唔可以習慣呀!

1個讚

垃圾報告

1個讚

無恥。

1個讚

Day 1已經無期望,尤其外國專家請辭後,更加預左佢地會顛倒是非黑白。

1個讚

天方夜譚

1個讚

九月一票不投港共派

1個讚

垃圾

1個讚

冇人會信

1個讚

我怕到時政府比參選的,冇不是奶共的

1個讚

“不是有希望才做,是做了才有希望”
從上年抗爭者身上學的

1個讚

最想講粗口

1個讚

預咗個報告係咁樣
但係冇預藉口係咁荒謬

1個讚

只想喊,冇野想講

1個讚

全是廢話來

1個讚

開始有啲驚睇新聞
好難maintain mental calmness…