香港人唔可以習慣呀!
1個讚
垃圾報告
1個讚
無恥。
1個讚
Day 1已經無期望,尤其外國專家請辭後,更加預左佢地會顛倒是非黑白。
1個讚
天方夜譚
1個讚
九月一票不投港共派
1個讚
垃圾
1個讚
冇人會信
1個讚
我怕到時政府比參選的,冇不是奶共的
1個讚
“不是有希望才做,是做了才有希望”
從上年抗爭者身上學的
1個讚
最想講粗口
1個讚
預咗個報告係咁樣
但係冇預藉口係咁荒謬
1個讚
只想喊,冇野想講
1個讚
全是廢話來
1個讚
開始有啲驚睇新聞
好難maintain mental calmness…