被判四年

:pensive:

香港班商家佬,長駐「望北樓亅果班,應多謝佢哋。

2個讚

本來佢可以開開心心做港豬:sob:

:sob::sob:
父母一定好傷心。

好傷心,一單接一單
重創香港。

藍c應該好開心,香港好快同中國無異,無言語自由,無集會自由,無採訪自由,話入屋搜你都唔使搜查令,總之反政府,反警方就係犯法:frowning::angry:

到時唔洗反,佢話你「別有用心亅已經可以令你噤聲

好嬲呀

希望扣左d 可以早d 出番黎:sob::sob:

我都想知。。心真係會為左佢地痛,先22歲。。好希望大家記住佢地為我地既犧牲,到時有機會就比多D機會佢地,唔好因為佢地既案底而拒於門外。。

1個讚

法庭已定義612係暴動
就算林鄭當初都唔敢話612係暴動:pensive:

亂咁判

一句笑話
香港有司法獨立

藍c有飽飯食就得

香港所謂法治已名存實亡,大家多D放眼國際戰線,多D玩twitter youtube IG reddit 宣揚香港法治已死既事實,要外資警惕仲實際

2個讚

twitter手足少左好多

毒辣似D

好心 up

心傷

呢D人先係食緊人血饅頭!

部份係無耐性既港人,部份DSE學生岩岩完
要號召返大家做twitter