我贊成取消中史,直接將香港同中國文化上切割。
世史最好除消中國部份,有興趣學生自己睇台灣同97年前香港歷史學者寫既中國歷史書,佢地就會知道真實既歷史,唔洗比香港政府洗腦。
我贊成取消中史,直接將香港同中國文化上切割。
世史最好除消中國部份,有興趣學生自己睇台灣同97年前香港歷史學者寫既中國歷史書,佢地就會知道真實既歷史,唔洗比香港政府洗腦。
當年最大部份係讀d咩朝物朝, 近代史佔的比例好少, 又散, 我覺得係港英有心唔講太詳細.
當年應該要大學都讀史先會接觸多d近代史或者要自己揾書睇
咁佢要DQ 埋毛主席…
當年世史, 中國個part其實佔好少, 學生選題時都可以唔選, 而+個課程就唔知了, 段估唔會變左大部份要讀中國歷史掛. 如果咁都容納唔到冇嘢好講.
讀咩史呀! 取消左佢, 中國人重邊有歷史? 直接由楊利偉上太空讀起算啦.
另外加讀主席語錄.
搞掂, 米义晒氣. 返去炒股票好過!
二戰屬於現代史。
港英個 syllabus 有包現代史,但因為係最後,所以好多時都教唔切。同埋要分柝一件歷史大事件,大約要沈澱20年左右先至有足夠多既研究、論文同分柝,去整合之後放響教科書。所以如果係80後既話,我地讀書果個年代,教科書係冇詳細既改革開放資料讀架,連文革都只係得半頁紙。
局長話「議題無討論空間,唔適宜用來做評估。答案只會有弊,唔會有利」,呢句說話就係單向思維嘅最佳示範。讀歷史要學嘅,就係多角度思考,從共產黨黨史角度出發、從民族情感角度出發、從文化角度出發,都會有唔同答案。
CLS!!! 當自係係乜水?
響共產黨眼中,乜都冇討論空間。奶共楊真係徹底共化。
以後不准問近代史好嗎?
由教育局幫考評局出題目好嗎?
咁鍾意一言堂, 以後唔准討論, 返去幾百年前, 考八股文!
做乜要DQ?你又知學生答乜?
咁驚就取消歷史科啦,
不嬲都係Learn history and learn from history ,
咁驚人知道歴史,批判歷史,咁咪取消埋呢一科。
睇過而家嘅教科書文化大革命都係得四行…反而改革開放就有五版以上
咁再改改佢, 叫文化大探索
奶共奶到咁,真係嘔心到一個點。好快連文革都冇埋。
again, 係文化大探索
真係痴線ga!
痴夠未呀… 班學生辛辛苦苦考完, 你條粉腸局長行出嚟話DQ 條題目就可以DQ, 咩世界呀… 條題目經過好多專案人仕審查先可以出架… 索性以後唔好考中文, 中國文學, 中史, 通識lol…
佢讀會計出身
搞乜鬼教育
呢個鬼國太多黑歷史, 秒秒鐘踩地雷.
呢班百佳人渣日日新鮮. CS !
問問楊局長, 香港割讓比英國係利定弊呀, 問心啦.