BD=黃店我就係要盲撐

老實咁多黃店
難食既我吾會去
有啲真係好難食下
至多食第間黃店

全店各款食物都試晒,咁咪算囉!無可能啱晒所有人口味。

同意要接納偽黃
如果唔係點樣引人由藍店轉過來做黃呢?