No way
你擘大眼睇清楚你寫過啲乜同問過我啲乜,意思代表乜先啦!自己亳無科學常識,我教精你,仲係到死撐,同藍屍及衰政府手法有乜分別!
返去讀多啲書先出嚟獻醜啦!
你搵個句出嚟囉!
你識唔識中文嘅,乜叫前文後理啊,返去讀多啲書先啦,仲死撐!
夠鐘食藥啦
你真係夠鐘食藥啦,心態衰過啲死藍屍,再教精力都良費我啲時間
昨天見到教育局長無戴政府口罩
,點解無戴?
應該公開質疑佢點解唔戴
1個讚
如果所有高官都帶, 市民先安心, 但眼見除咗出果場show介紹, 都無人用
1個讚
不會登記 ! 不拿 ! 怕資料被偷, 用係立法會選舉, 衣加正苦有咩做唔出, 殺人, 放火, 老強…
個個都去拿, 特首: 由於市民反應熱烈, 加推下一輪抗疫產品,又用幾億!
有幾多人拎唔重要,有幾多人戴先好笑
暫時未見到
世上總會有儍人、蠢人、狗奴、藍屍嘅
今時今日,大是大非,根本已不存在中間派,自稱中立經已是幫兇
1個讚
今時今日仲未分到是非黑白嘅,絕對稀罕那些人所謂嘅「支持」
有個行家強調自己係中立, 區議會入去投白票, 見一獲罵一獲: 你呢啲正式人渣.
走去排隊投白票, 阻Q住曬! 個PK仲要洋洋得意地說: 我兩面都唔幫!
我對他說: 你仲衰過啲BC. 人渣不如! 你是否有精神病? 食左藥未?
話有幾多幾多百萬人登記, 幾多幾多人已收到, 好有效率咁, 點解我日日出街, 都只係見過一個阿叔戴咁大把? D人要嚟珍藏收喺床下底嗎?

