黑警濫打,要追究到底。
1個讚
鄺仔應該反告黑警濫捕同濫用暴力
橫行霸道會有報應
c9們好多支持鄺仔
好明顯心有鬼
誅九族
1個讚
鄺神加油
黑警嚟嚟去去都係嗰幾招, 係好賤格
, 撞跌你,乘機 砌你一鑊,令你身體受傷,然後再老屈你, 即刻拉 返差館 唔知做啲乜
! 小朋友 真係要小心呀! 真係好擔心同心up
就算放番出來, 俾死黑警打咗獲金都唔抵啦, 所以我好敬佩前線出來抗爭嘅手足, 真係好勇敢
希望報應快啲到
冇人性嫁班仆街, 最叻就用隻腳押住人哋條頸, 押得耐真係會死嫁.
都被人打左鑊啦…希望做到私人提告
黑警係咪食冰食到有幻覺 ?
已經唔只一次班死Popo都好似high大咗咁
點解d警察咁樣失控都可以無人理無人管。。。
亂拉啦