美心裁員一百人

皮外傷都搵員工黎止血,黑心集團

繼續罷食!
有D舖香港人唔知佢係美心咋, 唔係死得仲快
咩DELI-O, 美中鴨子, PAPER STONE…全部都係黑心旗下

真唔真架??

其實都幾慘,點解美心唔捱多陣?現在失業好難搵工。

佢地已經放棄左香港呢個市埸

因為罷食美心我連KEEP左10年嘅AE卡都CUT埋 (以前都貪佢有半價), 反正永遠唔會再食, 無謂比成千蚊年費!

2個讚

大公司,員工炒左再請都唔難

但美心大埔廠長期請人

散工

藍絲快啲去撐喇

以前好喜歡去美心, 不過要記住有今時今日係你美心自己攞嚟.

1個讚

我以前好中意食元氣
宜家,幾平幾多折我都唔會食:face_with_symbols_over_mouth::rage:

2個讚

請習慣下,唔好提對家全名
化名:ok_hand:t2:

沉默的藍屍去咗邊度?
又話日日都食黑心?
我見黑心:poop:餅已經日日推出不同優惠,你班口裡說不,身體最誠實的藍屍,係咪要人哋黑心好似燉:poop:一樣,免費送先去食?:rofl::rofl::rofl:

1個讚

佢一邊裁員,一邊攞政府錢,WIN WIN,不過只係美心自己WIN WIN :angry:

黑心企業
賺個時高層賺
蝕就抄同事

1個讚

舊年已同係藍店做既親戚講,支持攬炒就做定準備,唔好到時又後悔

1個讚

又話有盈利增長:wink:

其實唔止我知道係二百幾人

1個讚

散工果d, 早一轉炒左,年年都係年糕月餅就請散工

Screenshot_20200507-210957_Chrome
疫症前新聞

佢啲野都唔乾淨!試過係肺炎初期,奧海城嗰間 MX,3個廚師帶口罩,其中一個猛低口罩同另外2個,一邊吹,一邊切一邊炒餸,成個 open kitchen 比人一眼見晒都係咁,有食客投訴,佢仲串返人!今時今日,咁既藍絲服務態度,點得架? :baby_boy02_angry:

1個讚