皮外傷都搵員工黎止血,黑心集團
繼續罷食!
有D舖香港人唔知佢係美心咋, 唔係死得仲快
咩DELI-O, 美中鴨子, PAPER STONE…全部都係黑心旗下
真唔真架??
其實都幾慘,點解美心唔捱多陣?現在失業好難搵工。
佢地已經放棄左香港呢個市埸
因為罷食美心我連KEEP左10年嘅AE卡都CUT埋 (以前都貪佢有半價), 反正永遠唔會再食, 無謂比成千蚊年費!
2個讚
大公司,員工炒左再請都唔難
但美心大埔廠長期請人
散工
藍絲快啲去撐喇
以前好喜歡去美心, 不過要記住有今時今日係你美心自己攞嚟.
1個讚
我以前好中意食元氣
宜家,幾平幾多折我都唔會食

2個讚
請習慣下,唔好提對家全名
化名
沉默的藍屍去咗邊度?
又話日日都食黑心?
我見黑心
餅已經日日推出不同優惠,你班口裡說不,身體最誠實的藍屍,係咪要人哋黑心好似燉
一樣,免費送先去食?


1個讚
佢一邊裁員,一邊攞政府錢,WIN WIN,不過只係美心自己WIN WIN ![]()
黑心企業
賺個時高層賺
蝕就抄同事
1個讚
舊年已同係藍店做既親戚講,支持攬炒就做定準備,唔好到時又後悔
1個讚
又話有盈利增長
其實唔止我知道係二百幾人
1個讚
散工果d, 早一轉炒左,年年都係年糕月餅就請散工

疫症前新聞
佢啲野都唔乾淨!試過係肺炎初期,奧海城嗰間 MX,3個廚師帶口罩,其中一個猛低口罩同另外2個,一邊吹,一邊切一邊炒餸,成個 open kitchen 比人一眼見晒都係咁,有食客投訴,佢仲串返人!今時今日,咁既藍絲服務態度,點得架? 
1個讚