唔睇唔知,藍C同popo 食到海底撈上市😡

出埋家用裝,前幾日係千色店見到一盒盒既海底撈 :baby_girl06_shock:

諗起啲強國人喺外國酒店食即食火鍋搞到警鐘响:joy:

我諗起班藍絲話無得上去食,要食呢d解屈:baby_girl04_laugh: :baby_girl04_laugh: :baby_girl04_laugh:

上去食元素表:joy::joy:

可能是毒癮來

直頭中左毒添啦 :baby_girl04_laugh:

係呀!我記得之前講過老闆移民去新加坡,仲變埋首富添!

:thinking:其實佢咁貴,係賣服務姐,啲嘢又唔係特別好食,出家用裝就冇咗用佢服務嘅原意,唔值咁貴。

好似冇特別表態,賣咗比日本,所以三哥係可以食

1個讚

林夕都移民咗去台灣

我無食過添,yeah. 我盡量唔買某國既野 :baby_girl04_laugh:

以前喺大陸食過幾次
真係未試過喺第二度有咁好嘅服務:sweat_smile:
不過以後都唔會再食lu
大擺黃嘅打邊爐揀~

一次都冇食過