出埋家用裝,前幾日係千色店見到一盒盒既海底撈 
諗起啲強國人喺外國酒店食即食火鍋搞到警鐘响![]()
我諗起班藍絲話無得上去食,要食呢d解屈
![]()
無得上去食
上去食元素表![]()
![]()
可能是毒癮來
Candy1:
無得上去食
上去食元素表
可能是毒癮來
直頭中左毒添啦 ![]()
啱啱睇到財經台,話海底撈跌⋯
原來被啲癈人食到上市,希望大家集氣,令佢股價跌破招股價,永不反身
係呀!我記得之前講過老闆移民去新加坡,仲變埋首富添!
其實佢咁貴,係賣服務姐,啲嘢又唔係特別好食,出家用裝就冇咗用佢服務嘅原意,唔值咁貴。
好似冇特別表態,賣咗比日本,所以三哥係可以食
1個讚
林夕都移民咗去台灣
其實佢咁貴,係賣服務姐,啲嘢又唔係特別好食,出家用裝就冇咗用佢服務嘅原意,唔值咁貴。
我無食過添,yeah. 我盡量唔買某國既野 ![]()
以前喺大陸食過幾次
真係未試過喺第二度有咁好嘅服務
不過以後都唔會再食lu
大擺黃嘅打邊爐揀~
一次都冇食過