楊永強:沙士無社區爆發

佢收工啦,仲咁多嘢講

1個讚

佢可能想出返嚟撈

唔好學689死唔斷氣,做得好就有得連任啦,多餘

所以佢哋係好偉大。話職責所在啫,但正常情況醫護份工唔係高危工作嘛!

佢地做好另一任務就得啦!

當年話冇爆發, 今日話吾需要戴口罩.

其實佢講野都好一致, 係用個肺講廢話!

香港人如果信政府吾戴口罩, 一條條屍, 一個個棺材排哂隊喇。。。。。。。!

1個讚

呢件垃圾,仲好意思出來廿文廿武。

1個讚

邊個出嚟組團參選? 老董? 無留意最近新聞添。如果係老董,老楊死返出嚟撈就講得通。

啱啱老董、689先舉行咗「香港大x盟」, 似啦

2個讚

左口強你食屎啦!當年沙士仲歷歷在目

1個讚

直頭係,呢條友一直跟老董搵食

1個讚

楊永強可能有認知障礙,快啲去睇醫生啦!

佢自己本身係醫生,不能自醫

唔廢都入唔到呢個大聯盟架

1個讚

佢肥佬咗兩次⋯

呵呵呵,即係佢唔係優秀 :baby_girl06_shock:

https://www.vjmedia.com.hk/articles/2020/02/02/203373

當年楊永強喺記者會講「香港無肺炎爆發」,最後SARS死咗299人。為嘅,就係「疑似」顧全大陸。俾人推落台固然不爽,所以而家個個失勢,佢就用舊老板老董個殼去「指點江山」。