佢收工啦,仲咁多嘢講
1個讚
佢可能想出返嚟撈
唔好學689死唔斷氣,做得好就有得連任啦,多餘
所以佢哋係好偉大。話職責所在啫,但正常情況醫護份工唔係高危工作嘛!
佢地做好另一任務就得啦!
當年話冇爆發, 今日話吾需要戴口罩.
其實佢講野都好一致, 係用個肺講廢話!
香港人如果信政府吾戴口罩, 一條條屍, 一個個棺材排哂隊喇。。。。。。。!
1個讚
呢件垃圾,仲好意思出來廿文廿武。
1個讚
twotigers:
出返嚟撈
唔好學689死唔斷氣,做得好就有得連任啦,多餘
邊個出嚟組團參選? 老董? 無留意最近新聞添。如果係老董,老楊死返出嚟撈就講得通。
pompompurin:
twotigers:
出返嚟撈
唔好學689死唔斷氣,做得好就有得連任啦,多餘
邊個出嚟組團參選? 老董? 無留意最近新聞添。如果係老董,老楊死返出嚟撈就講得通。
啱啱老董、689先舉行咗「香港大x盟」, 似啦
2個讚
左口強你食屎啦!當年沙士仲歷歷在目
1個讚
twotigers:
pompompurin:
twotigers:
出返嚟撈
唔好學689死唔斷氣,做得好就有得連任啦,多餘
邊個出嚟組團參選? 老董? 無留意最近新聞添。如果係老董,老楊死返出嚟撈就講得通。
啱啱老董、689先舉行咗「香港大x盟」, 似啦
直頭係,呢條友一直跟老董搵食
1個讚
楊永強可能有認知障礙,快啲去睇醫生啦!
楊永強可能有認知障礙,快啲去睇醫生啦!
佢自己本身係醫生,不能自醫
唔廢都入唔到呢個大聯盟架
1個讚
Babyfox:
楊永強可能有認知障礙,快啲去睇醫生啦!
佢自己本身係醫生,不能自醫
佢肥佬咗兩次⋯
twotigers:
Babyfox:
楊永強可能有認知障礙,快啲去睇醫生啦!
佢自己本身係醫生,不能自醫
佢肥佬咗兩次⋯
呵呵呵,即係佢唔係優秀 ![]()
meowCat:
twotigers:
Babyfox:
楊永強可能有認知障礙,快啲去睇醫生啦!
佢自己本身係醫生,不能自醫
佢肥佬咗兩次⋯
呵呵呵,即係佢唔係優秀
當年楊永強喺記者會講「香港無肺炎爆發」,最後SARS死咗299人。為嘅,就係「疑似」顧全大陸。俾人推落台固然不爽,所以而家個個失勢,佢就用舊老板老董個殼去「指點江山」。