多少都好丫,大家清清白白
預左啦
到時話無,又話係比人仆壞左部機,所以無左d啦
齊哂比你先驚
根本冇可能拎晒出來
封左2,3日,根本原片都冇左喇
即係證明身有屎
我會一直罷搭黨鐵
希望終有一日,有人抵受唔住良心責備,交出全部錄影片段,還衆多死傷者一個公道!
唔係身有屎點會咁遲交片,仲要殘缺不全。
冇嘢就吾會成個站封甘多日啦,仲要吾俾記者同救護入去,仲要出埋災難控制車輛嘅車
希望真相早日大白,還受害人公道
片應該冇晒了, 希望有人肯講出來.
多少都好丫,大家清清白白
預左啦
到時話無,又話係比人仆壞左部機,所以無左d啦
齊哂比你先驚
根本冇可能拎晒出來
封左2,3日,根本原片都冇左喇
即係證明身有屎
我會一直罷搭黨鐵
希望終有一日,有人抵受唔住良心責備,交出全部錄影片段,還衆多死傷者一個公道!
唔係身有屎點會咁遲交片,仲要殘缺不全。
冇嘢就吾會成個站封甘多日啦,仲要吾俾記者同救護入去,仲要出埋災難控制車輛嘅車
希望真相早日大白,還受害人公道
片應該冇晒了, 希望有人肯講出來.