8.31 CCTV片殘缺不全

多少都好丫,大家清清白白

預左啦
到時話無,又話係比人仆壞左部機,所以無左d啦

齊哂比你先驚

根本冇可能拎晒出來

封左2,3日,根本原片都冇左喇

即係證明身有屎

我會一直罷搭黨鐵

希望終有一日,有人抵受唔住良心責備,交出全部錄影片段,還衆多死傷者一個公道!

唔係身有屎點會咁遲交片,仲要殘缺不全。

冇嘢就吾會成個站封甘多日啦,仲要吾俾記者同救護入去,仲要出埋災難控制車輛嘅車 :baby_girl03_cry:希望真相早日大白,還受害人公道

片應該冇晒了, 希望有人肯講出來.