黃圈根本就好多人撐
1個讚

對家咁緊張,有d嘢
太公報仲將黃圈話係破壞藍店,真係唔識就唔好獻醜啦
大x樂,富x 蝕到喊,又唔提
1個讚
哈哈!我每次聽到blue c話撐藍店,話日日飲Starbucks ,美心食早餐,午餐食大家樂,富L飲茶,夜晚食Genki,仲話weekend一定去美心買蛋糕,仲話blue c有70-90%人口,sure win呀!
我就忍唔住笑

唔知佢哋做過幾多日係咁呢!
1個讚
我30號已經出左去食,知道51會好多人排晒隊,拖住小朋友唔係咁方便,所以決定4號星期一閒日出去接力食黃店放題

5個讚
係咁樣,唔駛翠園都做六折啦
咪就係
好開心 黃店多左 梗有一間係左近 今日試左新野活一鮮 平靚正 發覺黃店真係高質啲 食過幾間都好好食
1個讚
30/4第一日假期開始就幫襯黃店了,唔只食嘢,仲有買嘢,超開心!希望以後大家都有呢個幫襯黃店嘅習慣,唔係過咗幾日假期就


3個讚
除非自己煮,基本上幫襯黃店
1個讚
五一黃金週最後衝剌 mark咗三間黃店聽日幫襯 希望黃店營業額爆升 完咗五一之後繼續撐黃店
1個讚
但有效,我經過幾間美心都要等位![]()
近排出街食黃店食得太多,要休養生息一排再出去食
由佢囉,這就是自由社會嘛
自己香港自己救!
1個讚