五一黃金周 五一黃金週 洗版似乎見成效

黃圈根本就好多人撐

1個讚

5Cg32oa

對家咁緊張,有d嘢
太公報仲將黃圈話係破壞藍店,真係唔識就唔好獻醜啦
大x樂,富x 蝕到喊,又唔提

1個讚

哈哈!我每次聽到blue c話撐藍店,話日日飲Starbucks ,美心食早餐,午餐食大家樂,富L飲茶,夜晚食Genki,仲話weekend一定去美心買蛋糕,仲話blue c有70-90%人口,sure win呀!
我就忍唔住笑:joy::joy::joy:唔知佢哋做過幾多日係咁呢!

1個讚

我30號已經出左去食,知道51會好多人排晒隊,拖住小朋友唔係咁方便,所以決定4號星期一閒日出去接力食黃店放題
5Cg32oa

5個讚

係咁樣,唔駛翠園都做六折啦

咪就係:joy:

好開心 黃店多左 梗有一間係左近 今日試左新野活一鮮 平靚正 發覺黃店真係高質啲 食過幾間都好好食

1個讚

30/4第一日假期開始就幫襯黃店了,唔只食嘢,仲有買嘢,超開心!希望以後大家都有呢個幫襯黃店嘅習慣,唔係過咗幾日假期就:muscle::muscle::muscle:

3個讚

除非自己煮,基本上幫襯黃店

1個讚

五一黃金週最後衝剌 mark咗三間黃店聽日幫襯 希望黃店營業額爆升 完咗五一之後繼續撐黃店:muscle:t4:

1個讚

但有效,我經過幾間美心都要等位:confused:

近排出街食黃店食得太多,要休養生息一排再出去食

由佢囉,這就是自由社會嘛

自己香港自己救!

1個讚