其實除左黑警,ICAC 都要解散

如果ICAC的頂頭係柒婆, 咁仲要ICAC來做咩.

查埋啲燒鵝脾, 689嗰5千萬又唔查.

1個讚

咁少?計少兩個零咋?

而家有警察,但721警報依然無人理,警察見到黑社會走得快過老鼠! :angry:
仲有@Guerrillas你去錯地方,返去親子亡國,佢地需要你!個度愈黎愈小人

:arrow_down: 呢個人打正旗號過黎倒亂!大家小心D! :baby_boy02_angry:
bad

6個讚

我都覺佢怪怪地⋯

ICAC report 比777 咁同冇ICAC有咩分別?ICAC係97後已經係一個假象。

養住班人又做唔到嘢,不如執咗佢

好似林鄭純粹收 order 做嘢,點解要出五十幾萬一個月?比返個內地市長價佢算啦

咁有禮貌回覆d亡國吹埋黎嘅生物:+1:t2:

1個讚

如果有問題,我哋用文明方法去對待,可以ignore。:wink:

有罪惡要警察就要包容黑警,德國需要領袖係咪要容忍希特拉?

嗰邊啲邏輯我識條鐵

1個讚

見到呢D人,同佢地嘅思考邏輯,我就 :angry:

嗰邊有D人一早話成日過嚟:grimacing:

終於等到班腦殘藍屍過來啦! 但今次佢係昨客

每年負責拍廉政行動20xx

藍絲游擊隊過來吧! 今次到我們圍你! 仲好似係千共亡國噤比你啲五毛曱甴圍我? 呢度我做主場!

1個讚

選擇性唔查前特首,只查前前特首,已經知倒退返去六、七十年代

同執左冇分別!

其實所有政府部門都係一樣, 全部要聽亞爺話.