真…環保…
買少d雜物…買少d冇營養嘅零食…
改用番梘
取代沐浴露&洗手液
多d裸買
支持本地
經濟會差…但地球有救
布口罩可以自己聯,點解布袋唔可以自己聯
真…環保…
買少d雜物…買少d冇營養嘅零食…
改用番梘
取代沐浴露&洗手液
多d裸買
支持本地
經濟會差…但地球有救
布口罩可以自己聯,點解布袋唔可以自己聯
仲有恆河
呢個簡直難以置信
係… 疫情無事,又會變返之前咁了



![]()
![]()
清左好多都未敢飲![]()
![]()
不過呢場疫症証明左人類係幾污染地球![]()
希望疫情後都keep到啦…
好想去旅行
搵次去馬爾代夫至得
無辦法啦,人類有物質需要&享受,就要用資源製造,製造過程就會產生污染。
倪匡都有本書講地球要死一半人才可重生.
其實吾錯得哂!
不時不食,都係重點
夏天食瓜、冬天食菜
食生果,食近近地台灣、泰國、越南
當造:芒果、青尼榴槤、苦瓜
天空一遍藍色,
只要唔吹北風,
空氣質素就好。
疫情係難過,但見到病左咁多年的地球好返咁多係開心。希望人類可以減少污染,為自己打算都好,無咁快滅亡。