啲水可以變到好似馬爾代夫咁清

真…環保…
買少d雜物…買少d冇營養嘅零食…:cry:
改用番梘:shower:取代沐浴露&洗手液:x:
多d裸買:+1:t2:支持本地:+1:t2:
經濟會差…但地球有救:earth_africa:

布口罩可以自己聯,點解布袋唔可以自己聯

1個讚

仲有恆河

印度封城一個月恆河水質達可飲用標準

呢個簡直難以置信

係… 疫情無事,又會變返之前咁了

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

:heart_eyes::astonished:

1個讚

清左好多都未敢飲:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:
不過呢場疫症証明左人類係幾污染地球:sob:
希望疫情後都keep到啦…

1個讚

好想去旅行:sob:

搵次去馬爾代夫至得

無辦法啦,人類有物質需要&享受,就要用資源製造,製造過程就會產生污染。

倪匡都有本書講地球要死一半人才可重生.

其實吾錯得哂!

不時不食,都係重點
夏天食瓜、冬天食菜
食生果,食近近地台灣、泰國、越南

當造:芒果、青尼榴槤、苦瓜

天空一遍藍色,
只要唔吹北風,
空氣質素就好。

疫情係難過,但見到病左咁多年的地球好返咁多係開心。希望人類可以減少污染,為自己打算都好,無咁快滅亡。