執法者wor
垃圾
執法者wor
垃圾
請問趙家賢助手而家情況?
低智商

同意,毅進己經係好中性既詞語,最唔明係根本係「事實」,又點解要介意呢?毅進唔好嗎?根本自己都睇唔起自己的學歷,才咁介意人講。
如果人地唔係話毅進,係話HKU,我相信冇人會介意被人話自己HKU吧。
遺失了良知
黑警去拜山一定好開心 因為可以嘲笑人哋死咗!
呢D無品賤物種, 真係影衰晒毅進.
仲要俾晒炮俾晒裝備呢D垃圾!
同意…
班冇良心嘅警畜,嘲笑人打人根本係佢哋經常做嘅嘢!曾經睇過條片有隻警畜大聲講我毅進仔我自豪,唉!其實好自卑。 呢啲自卑心嘅人先會恰人。
黑警死全家 真係講得無錯
人地無佐隻耳仔已經好慘,你仲要講d侮辱性說話!
憤怒到一個點



其實民忿就係咁一點一 滴,日積月累得返嚟.
好幼稚…