我覺得係故意
係咪我高估左佢
Post有noise先可以引多d人留言,咁點擊率同留言條數咪靚仔d, pr公司同年度報告需要只係數字姐,又唔係內容。反正明知fake news,黃絲都唔會變心,反而藍絲信到100%
好似777小編咁,愈多人鬧佢,愈易交數
其實會唔會係啲偽藍手足?近呢排啲post似係有意無意make (negative) noise, 真係想搞返好PR唔會懶幽默,撐警好多都係中年人士…亦唔駛討好年青一輩,拉哂佢地就得啦
會不會其實係比緊暗示比我地



我都真係懷疑佢地個小編係手足![]()
因為警謊小編出既post 係比冇腦的人睇
佢個facebook唔係俾黃睇,黃嘅拉晒殺晒咪得唔洗宣傳唔洗要你鍾意佢
大家唔好再like/留言,越多人俾反應佢個post越多人睇到
身在曹營心在漢
我覺得佢啲post都好幼稚
成日都喺度鬥氣咁 好難睇
其他政府部門嘅page都冇一個係咁
又唔讀書
係30萬…仲要抽3萬tks 嘅水
係,大嘥鬼呢d就做得好
佢哋出左好多令人O 曬咀既post 
乜D黑警有腦既咩?
完全冇興趣睇佢哋
睇fb 香港黑警 仲好啦!
Popo同藍人成日抄襲抽水當反擊, 無創意, 又無常識, 佢地除咗武力外, 乜都無
做咩錯咩 
真係唔post好過post,一post就暴露晒佢哋嘅智慧
無比心機讀書 係咁上下程度
係呀 大㗰鬼呀,B仔嗰啲都好睇
警察嗰page就成日覺得自己好好笑咁![]()
1個讚