其實警方social media 既小編覺唔覺得自己個post 好有問題

我覺得係故意:joy:係咪我高估左佢
Post有noise先可以引多d人留言,咁點擊率同留言條數咪靚仔d, pr公司同年度報告需要只係數字姐,又唔係內容。反正明知fake news,黃絲都唔會變心,反而藍絲信到100%
好似777小編咁,愈多人鬧佢,愈易交數

其實會唔會係啲偽藍手足?近呢排啲post似係有意無意make (negative) noise, 真係想搞返好PR唔會懶幽默,撐警好多都係中年人士…亦唔駛討好年青一輩,拉哂佢地就得啦

會不會其實係比緊暗示比我地:rofl::rofl::rofl::rofl:

我都真係懷疑佢地個小編係手足:rofl:

因為警謊小編出既post 係比冇腦的人睇

佢個facebook唔係俾黃睇,黃嘅拉晒殺晒咪得唔洗宣傳唔洗要你鍾意佢

大家唔好再like/留言,越多人俾反應佢個post越多人睇到

身在曹營心在漢:stuck_out_tongue_closed_eyes:

我覺得佢啲post都好幼稚
成日都喺度鬥氣咁 好難睇:nauseated_face:
其他政府部門嘅page都冇一個係咁

又唔讀書:joy:

係30萬…仲要抽3萬tks 嘅水

係,大嘥鬼呢d就做得好

佢哋出左好多令人O 曬咀既post :rofl:

乜D黑警有腦既咩?

完全冇興趣睇佢哋

睇fb 香港黑警 仲好啦!

Popo同藍人成日抄襲抽水當反擊, 無創意, 又無常識, 佢地除咗武力外, 乜都無

做咩錯咩 :rofl:

真係唔post好過post,一post就暴露晒佢哋嘅智慧:shushing_face:

無比心機讀書 係咁上下程度

係呀 大㗰鬼呀,B仔嗰啲都好睇
警察嗰page就成日覺得自己好好笑咁:nauseated_face:

1個讚