因為佢地唔信個仔會自己醒吾反有問題的父母…而一定係比人教壞
剩係講遊行有錢收就已經見啦.
收黑金, 仲唔係"嚴正執法" 咩…
因為佢地唔信個仔會自己醒吾反有問題的父母…而一定係比人教壞
剩係講遊行有錢收就已經見啦.
收黑金, 仲唔係"嚴正執法" 咩…
我都係咁用…
成班大媽有被害妄想症,成日講到外國笑緊香港,香港得舊鼻屎咁大地方,鬼得閒日日留意香港咩!成日講到香港係世界各國包圍住咁!低能!
佢地話拎美國旗wo…雖然我都唔知點解有美國旗…
美國要攪大陸, 唔出口大豆…佢地都食草啦
呢個世界講咩都好,講到尾就係錢,侵侵邊會咁傻貼錢攪香港?成日話侵侵傻,好多美國人都buy佢,佢唔需要香港人buy佢囉!既然美國咁衰,快啲叫哂啲同胞回國啦!要全部喎,一個都不能留底
del曬姐,果班垃圾扮正常,
唔會正常返
咪係囉,唔鐘意大陸都唔一定鐘意侵侵。
佢地果d非黑即白,真心痴線。
我見過有bc 都頂唔順小粉紅
假像
會故態復萌
啲admin 一見到post 入面提呢到,係成個post delete ,並非delete 個別留言,可想而知我地做對了,佢哋依家Happy,全部都係藍,同聲同氣
係更年期大媽![]()
好想去果邊瘋狂開post介紹呢度,hahah
由得佢囉,我好多年前入bk,但整整下成班人下下都為鬧而鬧,d版主又一言堂既! 我都幾年無入過去,上年我直頭del 埋個apps
唔怪得咁快發現呢度宣傳既post
你係咪用discourse hub 再入?
咁更加明白, 平時係有幾多打手出黎炒熱度, 而家炒出禍
我都想,可惜6月已被ban account
Web版應該有得要求刪戶。再唔係搞到佢 ban 你又得
由得佢哋繼續發癲
事實上呢度而家畀嗰邊更加熱鬧。 呢度人氣仲高
搵唔到呢個 function